Kapteeni Pasi Ekholmin esittelyt keltaisen väylistä.
Alkumatkasta tällä vitosella dogleg vasemmalle, sisämutkassa bunkkerit poimivat palloja tehokkaasti. Pommittajat pääsevät mutkan yli ja yrittämään kahdella päälle. Layup satasen lätkälle taitaa monelle olla kuitenkin se viisain vaihtoehto avauslyönnin jatkoksi. Ison viheriön suojana bunkkereita sekä estealue vasemmalla
Pieni dogleg oikealle, tässäkin bunkkeri väijyy sisämutkassa. Avausta ei kannata missata oikealle paksuun raffiin puiden sekaan. Hankala viheriö, lisäksi bunkkeri takavasemmalla sekä estealue greenin takana
Koko matkan estealue vasemmalla ja viheriön etuoikealla iso bunkkeri. Tuulen kanssa saa olla tarkkana ja par kortissa on hyvä
Lyhyt dogleg oikealle ylämäkeen, jälleen sisämutkassa bunkkerit poimimassa lyhyeksi jääneet oikomisyritykset ja out alue oikealla. Iso alaspäin viettävä viheriö, minkä oikealla puolella löytyy kaksi peräkkäistä bunkkeria
Seuraava nelonen vaatii suoran avauksen, jotta välttyy dropilta, estealueita nimittäin löytyy molemmin puolin väylää. Lähestymistä odottaa iso greeni missä bunkkerit edessä ja vasemmalla.
Pitkä suora vitonen, lähes suoraan lentokentän lähestymislinjan alla. Suorilla lyönneillä ei ongelmia, mutta paksuun raffiin harhautuessa on par tulos tiukassa. Estealue kulkee mukana lähes koko matkan väylän vasemmalla puolella.
Lähes sama kuvaus kuin edellisellä väylällä sopii myös tälle neloselle. Tässä vain out linja vasemmalla. Varsinkin vastatuuleen pelattaessa vaaditaan kaksi erittäin hyvää lyöntiä, että pääsee birkkua puttaamaan. Tällä väylällä Vaasan suurin viheriö.
Pitkähkö kolmonen lievään ylämäkeen, bunkkeri vartioi etuoikealla. Tälläkin kolmosella, jos paarilla pääsee eteenpäin, niin tyytyväinen pitää olla
Lyhyt nelonen, missä harvemmin näkee driveria avaajan kourassa. Oikealle karkaavista avauksista pitää bunkkerit huolen ja rajuimmissa slaisseissa rankaisee out raja ennen klubitaloa. Viheriön ympäriltä löytyy sekä vettä että bunkkeri